Liefdevolle ontmoeting met Lilian Ferru

Zo eens in de zoveel tijd stuit je op mensen die vanaf het eerste moment dat je ze ontmoet meteen vertrouwd voelen voor je. Automatisch gooi je je wapens neer. Alsof een blije kwispelende hond ineens bij je op schoot springt, dat gevoel had ik toen ik Lilian Ferru ontmoette, op de oprit van haar mooie woning in Heerlen. Ze woont daar met haar man Paul, nog zo’n kanjer. In zo’n liefdevolle setting kan het bijna niet anders dat er mooie dingen ontstaan. Zo namen we die middag twee interviews op; eentje van mij met Lilian en eentje van Lilian met mij. Beide interviews kun je hier terug zien. En aangezien het in mijn hometown Limburg was, hoor je me ook met Limburgs accent.

Meer mooie interviews van Lilian met o.a. Jan van Delden, Diederik Wolsak, Michael Murray, Els Thissen, Michael Roads en nog veel meer moois vind je op haar YouTube kanaal

Haar website waar je o.a. meer vindt over haar boeken is jijbenteenwonder.nl en Lilian schrijft ook voor De Goednieuws Krant

Geef een reactie

