De VPRO en neuromarketing

Het mag een publiek geheim zijn dat Patrick Kicken graag bij de Action komt. Hij heeft zelfs ooit een berichtje gestuurd naar de CEO van het bedrijf over de (volgens hem) te kleine karren. Er wordt in de podcastserie Praten over Bewustzijn vaak naar verwezen, oa door Paul Smit die al honderden afleveringen lang roept dat PK er géén keuze in heeft.

In het VPRO programma ‘De Prijsvechter’ komt het ‘koopjesjagersinstinct’ volop aan bod. De mens van nu verwacht een permanente uitverkoop en wil ‘pijnvrij winkelen’ !

Een interessante driedelige serie van de VPRO, via uitzending gemist online te bekijken.

action

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s