Els Thissen interview

Een mooie verschijning in deze wereld (die we toch als heel echt ervaren) is Els Thissen:

Als je hierboven geen video ziet, klik dan hier voor het interview.

Het is er in video als download via iTunes op het kanaal Nondualiteit TV
Het is er ook in audio als download via iTunes op het kanaal Leven Zonder Stress

Haar nieuwe boek ‘Familieopstellingen en Een Cursus In Wonderen’ is hier te bestellen

els boek

5 gedachtes over “Els Thissen interview

  1. Ik heb net het interview bekeken en beluisterd. Toch weer veel van hetzelfde als alle andere interviews van Patrick. Er wordt iemand geïnterviewd die zegt dat niets bestaat en dat alle ellende voortkomt uit identificatie en in de rest van de zinnen gaat het continu over hun eigen ‘ik’. Hetzij expliciet zoals in ‘.. niet omdat ik dat moest, maar omdat ik dat wilde’ hetzij impliciet als in ‘het is natuurlijk zo dat’, ‘dat is absoluut niet waar’, ‘ik denk zus en me zo’. Ik – deze – zou het fijn vinden Patrick als je (meer) interviews ging doen over nondualiteit met wetenschappers, neurologen, psychologen, psychiaters, natuurkundigen. In dergelijke dialogen kan er wellicht in veel bredere kring vredigheid komen dan in de beperktheid van mensen die – met respect hoor want zij kunnen het ook niet helpen – ‘het licht gezien hebben’ en daar nu geld mee proberen te verdienen.

    Liked by 1 persoon

  2. Via nondualiteit.nu heb ik de podcasts en vele interviews beluisterd, en vind juist de diversiteit van de geïnterviewde mensen zo leuk. ieder zijn eigen verhaal achtergrond en insteek. een paar voorbeelden zijn Jan van den oever, Mark Mieras, Jan Geurtz en zelfs Jan Bor bromsnor 😉 best verschillend. Altijd fijn luisteren naar je open gesprekken en natuurlijk de ongein met Paul

    Liked by 1 persoon

  3. Ik vond het een prachtig interview met Els Thissen. Ik heb al een paar keer geluisterd naar dit interview. De interactieve lezingen van Els zijn ook prachtig. Ik kan het iedereen aanraden. Patrick, ik vind alle interviews die je doet prachtig. Ik krijg er geen genoeg van. Ik hoop dat je nog heel lang door gaat met deze interviews.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

